REKLAMACJE / ZWROTY
ODSTĄPIENIE OD UMOWY:
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania towaru, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy. W oświadczeniu proszę zawrzeć nr konta, na który ma zostać wykonany zwrot pieniędzy. Po zatwierdzeniu zwrotu pieniądze wysyłamy w ciągu 5 dni roboczych. Miło by nam było gdybyście Państwo napisali z jakiego powodu zwracacie towar- pomogłoby to w zwiększeniu zadowolenia z naszych produktów.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym bez oznak użytkowania, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Towar proszę wysyłać na adres: Kamil Nurzyński, Trele 10a/1, 02-842 Warszawa.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy.
- Zgodnie z art.38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), możliwości zwrotu nie podlegają produkty personalizowane- znakowane na prośbę klienta.
- Klient pokrywa koszty przesyłki zwracanego towaru.
REKLAMACJA:
Reklamację należy składać drogą elektroniczną na adres kontakt@pendulum.com.pl Podstawą rozpatrzenia i udzielenia reklamacji jest przesłanie maila z opisem usterki wraz ze zdjęciami usterki. W mailu proszę zawrzeć: imię, nazwisko, skan/zdjęcie dowodu zakupu, opis usterki.